Wednesday, September 14, 2005

Wah... sibuknya kalah PM gitu

That was what some of my friends said -- nak buat macamana kerja bertimbun.

Projek ni nak launch projek tu nak improve, client kena servis.. oh tidak.. But yang bestnyer, I like all and seronok buat.. Habis tu komplen buek apo?

Malam i nak gi propose MCOBA.TV to MCOBA.
Esok conduct training kat Bank Islam.
Friday, jadi DJ kat Red FM.. Ashran Ghazi will be my guest -- who is he? Tune in to find out.

Saturday ni best, nak pergi talk at Islamic Arts Museum -- jomlah -- the talk is on Malaysian (Malayan/Malay) Fabric and the Malay Aristocracy -- Jomlah... best.

It's FREE

Let's meet there..

Mohsein are you going?
Nisry are you going?

On Monday, my students presented their term project. Topiknyer -- Challenges in producing content 5 years from now with state of the art technology.

Ada yang amat original dan best.

Ada yang hanjing macam ueekkkk.. Copy paste from some stupid speech by some stupid pundit. Dia ingat aku bodoh? Aku tahulah speech siapa tu... oh tidak...

Overall.. I was looking for the spark yang will ensure content masa depan menarik dan mangajak orang berfikir.. Out of 10 adalah 3 orang -- oklah tu...

And I discovered Wangsa maju's best kept secret -- Nasi Lemak Ikan Masin Sharifah kat Projet Wangsa Maju -- I makan 3 bungkus.